کسب درآمد از کوین پات

کسب درآمد از کوین پات

کسب بیت کوین، لایت کوین، داگ کوین، دش، بیت کوین کش با کوین پات
کسب درآمد از کوین پات

کسب درآمد از کوین پات

کسب بیت کوین، لایت کوین، داگ کوین، دش، بیت کوین کش با کوین پات

گرفتن زیرمجموعه یا رفرال گیری

یکی از مهمترین راهها برای کسب درآمد بیشتر از سایتهای فاست، ماینینگ و ... رفرال گیری یا گرفتن زیر مجموعه است. به این ترتیب که شما لینک رفرال گیری مختص به خودتان را در اختیار دیگران قرار می دهید تا آنها از طریق این لینک وارد سایت مورد نظر شده و ثبت نام کنند. با شروع کار آنها، بستگی به میزان کاری که انجام می دهند به شما کمیسیون پرداخت می شود که میزان آن در هر سایتی ممکن است متفاوت باشد. سایت های مجموعه کوین پات نیز از این قاعده مستثنی نمی باشند. در حداقل 3 سایت از سایت های این مجموعه، به شما کمیسیون 50 درصدی به ازای هر کلیک زیرمجموعه های تان پرداخت می گردد که این رقم در میان سایت هایی با همین کارکرد، رقم بسیار بالایی می باشد. اما در اینجا بعضی از راه های کسب زیرمجموعه یا رفرال را توضیح می دهیم.


شما از طرق زیر می توانید به جمع آوری زیر مجموعه یا رفرال بپردازید:


1- وبسایت یا وبلاگ:

اگر وبسایت و یا وبلاگ پر بازدید دارید، می توانید لینک مخصوص خودتان را در آن قرار دهید و برای آن تبلیغ کنید. این راه معمولا پر بازده ترین روش برای کسب زیرمجموعه است. اگر هم دارای چنین وبسایت یا وبلاگی نیستید، می توانید در صورت علاقه، اقدام به ایجاد آن در زمینه ای که دوست دارید، کنید. البته هر چه این موضوع وبلاگ یا سایت تان به موضوع وبسایت هایی که شما تبلیغ آنها را می کنید، نزدیک تر باشد، بهتر است. به عنوان مثال شما اقدام به ایجاد وبسایت یا وبلاگی در زمینه درآمد اینترنتی می کنید و در کنار مطالب دیگر و معرفی سایت های دیگر، مجموعه سایت های کسب درآمد از کوین پات را گذاشته و با شرح و توضیح آن دیگران را دعوت به عضو شدن در این سایت ها می کنید. البته برای داشتن بازدید کننده بیشتر شما باید یک سری از مسائل از جمله موارد مربوط به سئو را رعایت کنید. سئو یک سری قواعد خاص دارد که با رعایت آنها می توانید در موتورهای جستجو مانند گوگل دارای رتبه بالاتری شوید و سایتتان در صدر صفحات جستجوی این سایت ها قرار بگیرد. در نظر داشته باشید که بیشترین بازدید از سایت ها معمولا از طریق موتورهای جستجو می باشد.


2- تبلیغ در شبکه های اجتماعی:

شبکه های اجتماعی امروزه به رشد باور نکردنی ای رسیده اند و شما در آنها با مخاطبان زیادی در ارتباط هستید. شما می توانید با عضو شدن در گروه های مربوطه در این سایت ها به تبلغ لینک های خودتان بپردازید. مثلا یک کانال زده و سایت های خود را تبلیغ کنید و همچنین از آن برای پشتیبانی از رفرال هایتان استفاده کنید. همچنین می توانید به افراد به صورت خصوصی دعوت نامه برای عضویت و کار در این سایت ها بفرستید. گذاشتن نظر در شبکه های اجتماعی نیز راه دیگری برای تبلیغ لینک شما می تواند باشد.


3- عضو شدن در انجمن ها:

یکی دیگر از راه های تبلیغات برای زیرمجموعه گیری، عضو شدن در انجمن های مرتبط با این موضوع و مربوط به درآمد اینترنتی است. شما می توانید با باز کردن یک تاپیک مربوط به موضوع تان و توضیح و شرح آن چیزی که برای آن تبلیغ می کنید، در این مورد جلب توجه کنید و اعضای انجمن و یا خوانندگان را ترغیب به عضویت و کار با سایت های مورد نظر خود کنید. البته مواظب باشید تا در این انجمن ها به عنوان اسپم شناخته نشوید که ممکن باعث بن شدن شما و بستن حساب تان گردد.


4- از طریق دوستان و آشنایان:

شما می توانید به تبلیغ سایت و کار مورد نظرتان به صورت حضوری در میان دوستان، آشنایان و اقوام تان بپردازید و آنها را ترغیب به عضویت در سایت ها از طریق لینک خودتان کنید. برای آنها عملکرد سایت ها را شرح داده و راهنمایی های لازم را در اختیارشان قرار دهید و تمام زیر و بم کار را به آنها بیاموزید تا اعضای فعال تری باشند. هر چه افراد زیرمجموعه شما فعال تر باشند، این هم به نفع شماست و هم به نفع خود شخص است که درآمد بیشتری کسب می کند.


5- از طریق ایمیل:

شما می توانید با فرستادن ایمیل به کسانی که می شناسید و توضیح دقیق و قانع کننده کارتان برای آنها، به جذب زیرمجموعه بپردازید. توجه کنید که می توانید لیستی از ایمیل هایی که در دسترس دارید، تهیه کنید و برای همه آنها پیشنهاد خود را ایمیل کنید.


6- گذاشتن نظر در سایت ها:

شما می توانید در عین اینکه نظرات خودتان را در سایتهای مختلف قرار می دهید، به تبلیغ لینک خود نیز بپردازید. از این نظر، نظرات و نظر دادن در شبکه های اجتماعی در اولویت هستند.


این راه هایی که گفته شد برای تبلیغات به طور کلی است و افراد از این راه ها برای تبلیغ سایت ها، کالاها و خدمات خود و ... از آنها استفاده می کنند. شما می توانید برای تبلیغ لینک رفرال گیری خود در سایت های هفتگانه مرتبط با کوین پات نیز از این راه ها برای کسب زیرمجموعه بیشتر استفاده کنید.