کسب درآمد از کوین پات

کسب درآمد از کوین پات

کسب بیت کوین، لایت کوین، داگ کوین، دش، بیت کوین کش با کوین پات
کسب درآمد از کوین پات

کسب درآمد از کوین پات

کسب بیت کوین، لایت کوین، داگ کوین، دش، بیت کوین کش با کوین پات

باز کردن حساب کیف پول دائمی

برای کار با سایت کوین‌پات و سایت‌های متصل به آن، اگر حساب کیف‌پولی در یکی از سایت‌های معتبر دارید، می توانید از آن استفاده کنید. ولی اگر هیچ حساب کیف‌پولی ندارید و یا خواهان باز کردن حساب کیف‌پول جدیدی هستید، ما کیف‌پول یا والت‌های زیر را پیشنهاد می کنیم. به هر حال این شما هستید که مختارید در چه سایت کیف‌پول داشته باشید و اگر نمی‌خواهید در این سایت‌ها ثبت نام کنید، می‌توانید در هر سایت دیگری که می‌شناسید، حساب کیف‌پول باز کنید. در نهایت چه از سایت‌های زیر و یا چه از سایت‌هایی که خودتان می‌شناسید، استفاده کنید، مسئولیت آن به عهده خود شما است.


برای باز کردن حساب کیف‌پول دائمی می‌توانید در یکی از سایت‌های زیر ثبت نام کنید:


1- کیف‌پول بلاک‌چین (Blockchain) : این سایت از مشهورترین و پر طرفدارترین سایت‌های ساخت کیف‌پول می باشد که در حال حاضر از 5  ارز دیجیتال پشتیبانی می کند. شما می توانید برای نگهداری 5 ارز دیجیتال بیت‌کوین، اتریوم، بیت‌کوین‌کش، استلار و بیت‌کوین اس‌وی از آن استفاده کنید که دو ارز از 5 ارز موردنظر ما در سایت کوین‌پات یعنی بیت‌کوین و بیت‌کوین‌کش را پوشش می‌دهد.

برای ثبت نام و باز کردن حساب در سایت بلاک‌چین، اینجا را کلیک کنید.


2- کیف‌پول کوین‌پیمنت (CoinPayments) : این سایت نیز از سایت‌های معتبر در زمینه ساخت کیف‌پول می باشد و از صدها ارز دیجیتال و توکن پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید برای نگهداری هر 5 ارز مورد نظر در سایت کوین‌پات و واریز آنها به حساب کیف‌پول خود از آن استفاده کنید. این سایت هر 5 ارز کوین‌پات یعنی بیت‌کوین، لایت‌کوین، داگ‌کوین، دش‌کوین و بیت‌کوین‌کش را پشتیبانی می‌کند. از ویژگی بارز این سایت این است که شما می‌توانید در این کیف‌پول ارزهای مختلف را به یکدیگر تبدیل کنید. لازم به ذکر است که چند وقتی است که سایت کوین‌پیمنت برای افرادی که ساکن ایران و چند کشور دیگر هستند، اجازه باز کردن حساب نمی‌دهد. بنابراین دیگر این سایت را برای نگهداری ارزهای دیجیتال، به شما پیشنهاد نمی‌کنیم.

برای ثبت نام و باز کردن حساب در سایت کوین‌پیمنت، اینجا را کلیک کنید.


3- کیف‌پول کریپتونیتور (Cryptonator) : کیف‌پول این سایت نیز برای نگهداری ارزهای دیجیتال مناسب می‌باشد. این کیف‌پول از حداقل 15 ارز دیجیتال مهم پشتیبانی می‌کند. از این کیف‌پول نیز می‌توان برای نگهداری هر 5 ارز دیجیتال مورد حمایت سایت کوین‌پات، یعنی بیت‌کوین، لایت‌کوین، داگ‌کوین، دش‌کوین و بیت‌کوین‌کش استفاده کرد. نکته بسیار مهمی برای کار با این کیف‌پول در مورد نقل و انتقالات آن، وجود دارد که می توانید آن را در لینک پایین (حتما) بخوانید. این کیف‌پول نیز توانایی تبدیل ارزهای دیجیتال به هم را دارا می‌‌باشد. از این کیف‌پول می‌توان بر روی موبایل هم استفاده کرد. در نهایت این کیف‌پول را به عنوان آخرین انتخاب، پیشنهاد می‌کنیم.

برای ثبت نام و باز کردن حساب در سایت کریپتونیتور، اینجا را کلیک کنید.


3- کیف‌پول کوینومی (Coinomi) : این کیف‌پول برخلاف کیف‌پول‌های قبلی که همگی جزو کیف‌پول‌های آنلاین به شمار می‌آمدند، یک کیف‌پول آفلاین به حساب می‌آید. کیف‌پول‌های آنلاین به این صورت هستند که شما باید در سایت کیف‌پول موردنظر ثبت‌نام کرده و یک اکانت یا حساب باز کنید و ارزهای دیجیتال خود را به آن منتقل کنید و نگهداری ارزهای دیجیتال شما در آنها به صورت آنلاین است که مقداری امنیت اینگونه حساب‌ها را به مخاطره می‌اندازد. اما برای استفاده از کیف‌پول‌های آفلاین، شما نیاز به ثبت نام در سایتی ندارید، فقط به سایت اصلی کیف‌پول موردنظر رفته و نرم‌افزار کیف‌پول را با توجه به نوع سیستم‌عامل‌تان دانلود می‌کنید و سپس بر روی سیستم‌عامل خود نصب می‌نمایید. در مجموع کیف‌پول‌های آفلاین به دلیل اینکه ارزهای دیجیتال شما را به صورت آفلاین نگهداری می‌کنند، از کیف‌پول‌های آنلاین امن‌ترند. کیف‌پول کوینومی از بیشتر ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید از آن برای نگهداری هر 5 ارز کوین‌پات استفاده کنید.

برای دانلود کیف‌پول کوینومی، اینجا را کلیک کنید


هر چهار سایت بالا از سایت‌های معتبر در زمینه ارزهای دیجیتال هستند. اگر از نظر اعتبار و معروفیت این سایت‌ها بخواهیم بگوییم، سایت بلاکچین در رتبه اول است و سایت کوینومی و کوین پیمنت در پشت سر آن قرار دارند. در صورتی که نخواستید یا نتوانستید از این سه کیف‌پول استفاده کنید، سایت کریپتونیتور هم برای این کار مناسب است.

مهم: در روزهای اخیر بعضی از کاربران برای باز کردن برخی از سایت‌های بالا به مشکل خورده‌اند. به همین دلیل در صورتی که برای باز کردن صفحات این سایت‌ها با مشکل روبرو هستید، با استفاده از یک آ.ی.پ.ی غیر ایرانی وارد این سایت‌ها شوید.