کسب درآمد از کوین پات

کسب درآمد از کوین پات

کسب بیت کوین، لایت کوین، داگ کوین، دش، بیت کوین کش با کوین پات
کسب درآمد از کوین پات

کسب درآمد از کوین پات

کسب بیت کوین، لایت کوین، داگ کوین، دش، بیت کوین کش با کوین پات

تبدیل ارزها به یکدیگر در کوین پات

در اینجا به نحوه تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر در سایت کوین پات می پردازیم. این موضوعی است که درباره آن پرسش زیادی می شود. توجه کنید که این روشی که در اینجا آموزش داده می شود، در مورد تبدیل توکن های کوین پات به ارزهای دیجیتال نیز صادق است. شما با استفاده از امکان تبدیل ارزها به یکدیگر در سایت کوین پات، می توانید هر ارز دیجیتالی که می خواهید به ارزهای دیگر تبدیل کنید. به عنوان مثال می توانید بیت کوین را به داگ کوین و یا بالعکس و یا دش کوین را به بیت کوین کش و همچنین با استفاده از این امکان  می توانید توکن های کوین پات را به بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری که کوین پات از آن پشتیبانی می کند، تبدیل کنید و همچنین موارد دیگر ...

برای شروع کار باید وارد حساب کاربری خود در سایت کوین پات شوید. صفحه ای که بعد از ورود مشاهده خواهید کرد، صفحه اصلی کاربری شما یا به اصطلاح داشبورد است که مانند تصویر پایین می باشد.



برای تبدیل ارزها به یکدیگر می توان از دو روش استفاده کرد. اول به این صورت است که شما بعد از انتخاب ارز مورد نظر برای تبدیل، بر روی زبانه کشویی که در پایین آن قرار دارد، کلیک کرده و از لیست کشویی باز شده بر روی Convert کلیک می کنیم. در اینجا ما می خواهیم ارز دیجیتال بیت کوین را به ارز دیگری تبدیل کنیم. برای همین مانند تصویر زیر در محل ارز مورد نظر بر روی لیست کشویی که درون آن قرار دارد کلیک می کنیم.


محل قرار گرفتن ارز دیجیتال بیت کوین در صفحه اصلی کاربری

قسمت لیست کشویی که با خط قرمز مشخص شده است

سپس از لیست کشویی بر روی Convert کلیک می کنیم.

گزینه سوم و کلیک بر روی Convert

اما راه دوم این است که از قسمت سمت چپ صفحه کاربری خود بر روی ارز دیجیتالی که خواهان تبدیل آن هستید، کلیک کنید.


در صفحه باز شده بر روی Convert که در تصویر زیر به دور آن خط قرمز کشیده شده است، کلیک می کنیم.


از هر کدام از روش ها که استفاده کرده باشید، نهایتا صفحه ای مانند تصویر زیر باز می شود که باید اطلاعات مربوط به تبدیل ارز را وارد کنید.


پس از باز شدن این صفحه باید اطلاعات و مشخصات تبدیل ارز را در قسمت های مشخص شده وارد کنید. در کادری که بالای آن Convert to نوشته شده است، باید نام ارز مقصد را وارد کنید که می تواند توکن های کوین پات و یا 4 ارز دیجیتال دیگر به غیر از بیت کوین (چون بیت کوین به عنوان ارزی که می خواهیم تبدیل کنیم انتخاب شده است) باشد.
به قسمت Convertion rate کاری نداریم. اما در قسمت Amount to convert مبلغی که می خواهیم از ارز مورد نظر (در اینجا بیت کوین) به ارز دیگری تبدیل کنیم، می نویسیم. اگر خواهان تبدیل کل موجودی آن ارز هستید، می توانید بر روی maximum در پایین کادر مربوط به این قسمت کلیک کنید. در کادر مربوط به Amount you will receive مبلغی که در پایان از ارز مورد نظردریافت خواهید کرد را مشاهده خواهید کرد. در آخر پسورد خود در سایت کوین پات را در جای مربوطه وارد کنید و سپس بر روی Convert در پایین صفحه کلیک کنید تا عمل تبدیل انجام شود. سپس در پایان  پیامی را مشاهده خواهید کرد که این عملیات تبدیل ارز شما را تایید می کند.

لیست را طبق تصویر بالا پر نمایید

دکمه maximum برای انتخاب تمام موجودی ارز مورد نظر

در تصویر پایین، لیست کشویی باز شده در قسمت Convert to را می بینید که از آن می توانید نوع ارزی را که خواهان تبدیل موجودی خود به آن هستید را انتخاب کنید.