کسب درآمد از کوین پات

کسب درآمد از کوین پات

کسب بیت کوین، لایت کوین، داگ کوین، دش، بیت کوین کش با کوین پات
کسب درآمد از کوین پات

کسب درآمد از کوین پات

کسب بیت کوین، لایت کوین، داگ کوین، دش، بیت کوین کش با کوین پات

آغازی جدید با مجموعه سایت‌های کوین‌پات


مجموعه کوین‌پات حدود 3 سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است و همچنان با قدرت به راه خود ادامه می‌دهد. در این میان همواره تمام پرداخت‌هایش سر وقت انجام گشته است و گزارشی از عدم پرداختی آن منتشر نشده است.

اگر بعضا در اینجا و آنجا دیده‌اید که اشخاصی از این سایت در مورد پرداخت گلایه دارند یا اشکال از خودشان است که ممکن است از راههایی برای تقلب و کسب درآمد بیشتر از این سایت استفاده کرده‌اند و مسئولین سایت متوجه آن شده‌اند و یا اینکه پرداخت از سوی سایت انجام گردیده است و به دلیل کم بودن کارمزد تراکنش مورد نظر، این تراکنش در شبکه تایید کافی را به دست نیاورده است و مدت زمانی (ممکن است از 1 روز تا چند هفته شود) طول خواهد کشید تا تراکنش تایید کافی را در شبکه به دست آورد و مبلغ مورد نظر به حساب مقصد واریز گردد. 

همچنین امکان سومی هم هست که ممکن است آدرس وارد شده توسط شخص به هنگام برداشت، مورد تایید سایت کوین‌پات نباشد و یا کیف ‌پول مقصد شرایطی برای دریافت مبلغ مورد نظر مانند شرط حداقل مبلغ را داشته باشد (مانند کیف‌پول کریپتونیتور که شرط حداقل مبلغ را برای تراکنش ارزهای مختلف در نظر گرفته است) یعنی مثلا حداقل مبلغ تعیین شده برای ارز دیجیتال لایت‌کوین دویست‌هزار لیتوشی باشد ولی شما درخواست برداشت تنها صدهزار لیتوشی را داده باشید.

به هر حال آنچه که مسلم است که مجموعه سایت‌های کوین‌پات را می‌توان از معتبرترین سایت‌هایی که در زمینه فاست در اینترنت فعالیت می‌کنند دانست که با فعالیت درست و اصولی و حفظ نکات کاربردی کار با این مجموعه و همچنین فعالیت در زمینه زیرمجموعه‌گیری، می‌توان به سود سرشاری از کار با آن به دست آورد.

در روزهای اخیر سه سایت مجموعه کوین‌پات یعنی مون‌بیت‌کوین، مون‌لایت‌کوین و مون‌داگ‌کوین به دلیل حملات هکرها از دسترس خارج شده بودند که مسئولین این سایت‌ها ورژن جدید این 3 سایت را رونمایی کردند که تنها مشکل آن این بود که شما زیرمجموعه‌های خود را در این سایت‌ها از دست داده‌اید و دوباره باید به کسب رفرال بپردازید.

نتیجه‌گیری: اگر تا به حال با مجموعه سایت‌های کوین‌پات آشنا نبوده‌اید و تازه آشنا گردیده‌اید با خواندن کامل مطالب این وبلاگ و انجام درست نکات مطرح شده در آن برای دریافت حداکثر سود در کار با  سایت‌های این مجموعه، کار با کوین‌پات را شروع کرده و به جمع‌آوری 5 ارز دیجیتال مهم بیت‌کوین، لایت‌کوین، داگ‌کوین، دش‌کوین و بیت‌کوین‌کش بپردازید. اگر هم تا به حال با کوین‌پات کار کرده‌اید و از آن دست کشیده‌اید به این موضوع فکر کنید که همین مقدار ارز دیجیتالی که از کوین‌پات به دست می‌آورید در آینده مبلغ قابل توجهی خواهد شد و شما روی آن به عنوان سرمایه‌گذاری حساب نمایید و کار با کوین‌پات را دوباره آغاز کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.