کسب درآمد از کوین پات

کسب درآمد از کوین پات

کسب بیت کوین، لایت کوین، داگ کوین، دش، بیت کوین کش با کوین پات
کسب درآمد از کوین پات

کسب درآمد از کوین پات

کسب بیت کوین، لایت کوین، داگ کوین، دش، بیت کوین کش با کوین پات

برای کسب درآمد از کوین پات از کجا باید شروع کرد؟


برای کسب درآمد  از کوین پات  باید در هر سه دسته از سایت های زیر ثبت نام کنید:

  1. سایت کوین پات
  2. سایت های مربوط به آن که با آن کار می کنند
  3. سایت حساب کیف پول برای نگهداشتن موجودی شما  

   

  حال می پردازیم به کارهایی که شما باید برای کسب درآمد از کوین پات انجام دهید:


1- اولین کاری که باید انجام دهید این است که در خود سایت کوین پات ثبت نام کنید. برای ثبت نام در سایت کوین پات و هم چنین دیدن شیوه ثبت نام در آن، از اینجا اقدام کنید. با داشتن حساب کوین پات، شما دارای یک کیف پول واسطه یا یک میکرو والت می شوید که تمام درآمد شما از سایت هایی که در اینجا خواهید دید و از کار با آنها، به آن واریز می شود. برای کار با سایت کوین پات باید یک آدرس ایمیلی داشته باشید که به هنگام ثبت نام وارد کنید و این آدرس ایمیل، به عنوان نام کاربری شما در سایت کوین پات و همچنین به منزله آدرس حساب کوین پات شما  است که می‌توانید از آن برای کار با سایت‌های متصل به کوین‌پات استفاده کنید. نکته مهمی که باید توجه داشته باشید این است که در تمام سایت هایی که از این به بعد معرفی خواهد شد، باید در همه آن ها از همین آدرس ایمیلی که در سایت کوین پات استفاده کرده اید، استفاده کنید.


نکته مهم: شما در این قسمت می توانید به جای ثبت نام در سایت کوین‌پات برای باز کردن حساب کاربری کوین‌پات، در اولین سایت از سایت‌های معرفی شده در اینجا که با کوین‌پات کار می‌کنند، یعنی سایت بونوس بیت‌کوین ثبت نام کنید. در این صورت برای شما به صورت اتوماتیک حساب کاربری در سایت کوین‌پات ایجاد خواهد شد و شما دیگر نیازی به ثبت نام در سایت کوین‌پات به صورت جداگانه ندارید. در واقع با یک تیر دو نشان زده‌اید. هم در سایت بونوس بیت‌کوین که یکی از سایت‌های هفتگانه معرفی شده در  سایت ما است عضو شده‌اید و همچنین دارای یک حساب کوین‌پات برای دریافت درآمد خود از این سایت‌های هفتگانه از جمله خود سایت بونوس بیت‌کوین، شده‌اید. آدرس حساب کوین‌پات شما همان ایمیلی خواهد شد که در هنگام ثبت نام در سایت "بونوس بیت‌کوین" وارد کرده بودید. همچنین برای ورود به حساب کاربری خود در سایت کوین‌پات از همان یوزرنیم (ایمیل) و پسوردی که برای سایت بونوس بیت‌کوین استفاده می‌کنید، می‌توانید استفاده کنید.


2- دومین کاری که باید انجام دهید این است که در سایت هایی که با سایت کوین پات کار می کنند و پرداختی های خود را به آن سایت واریز می کنند، ثبت نام کنید. این سایت ها در حال حاضر هفت سایت می باشند. این سایت ها عبارتند از سایت های بونوس بیت کوین، بیت فان، مون بیت کوین، مون لایت کوین، مون داگ کوین، مون دش و مون کش که ارزهایی که ارائه می دهند به صورت زیر است:


  • سایت های بونوس بیت کوین، بیت فان و مون بیت کوین، ارز دیجیتال بیت کوین ارائه می دهند.
  • سایت مون لایت کوین ارز دیجیتال لایت کوین ارائه می دهد.
  • سایت مون داگ کوین ارز دیجیتال داگ کوین ارائه می دهد.
  • سایت مون دش ارز دیجیتال دش کوین ارائه می دهد.
  • سایت مون کش ارز دیجیتال بیت کوین کش ارائه می دهد.


شما می توانید بر حسب ارزهایی که خواهان بدست آوردن آنها هستید، سایت های مورد نظر خود را انتخاب کرده و در آن ها ثبت نام کنید. پیشنهاد ما این است که در همه آن ها ثبت نام کنید. برا ی ثبت نام در هر کدام از سایت ها و آموختن شیوه کار با آن ها بر روی لینک هر کدام در زیر کلیک کنید:


برای ثبت نام در سایت  بونوس بیت کوین از اینجا اقدام کنید.

برای ثبت نام در سایت بیت فان از اینجا اقدام کنید.

برای ثبت نام در سایت مون بیت کوین از اینجا اقدام کنید.

برای ثبت نام در سایت مون لایت کوین از اینجا اقدام کنید.

برای ثبت نام در سایت مون داگ کوین از اینجا اقدام کنید.

برای ثبت نام در سایت مون دش از اینجا اقدام کنید.

برای ثبت نام در سایت مون کش از اینجا اقدام کنید.


لینک مستقیم سایت بونوس بیت کوین

لینک مستقیم سایت بیت فان

لینک مستقیم سایت مون بیت کوین

لینک مستقیم سایت مون لایت کوین

لینک مستقیم سایت مون داگ کوین

لینک مستقیم سایت مون دش

لینک مستقیم سایت مون کش


همان طور که در مرحله قبل گفته شد، برای ثبت نام در این 7 سایت از آدرس ایمیلی استفاده کنید که در سایت کوین پات از آن استفاده کرده اید.


3- در مرحله سوم باید در یک سایت معتبر، یک حساب کیف پول باز کنید. از این حساب برای  نگهداری ارزهای دیجیتال خود به صورت دائم می توانید استفاده کنید. باز کردن این حساب به منزله باز کردن یک حساب بانکی برای نگهداری ارزهای دیجیتال خود در دنیای اینترنت است. از این حساب شما می توانید تمام مبادلات خود را انجام دهید و ارز دیجیتال دریافت یا پرداخت کنید یا اینکه از آن برای خرید از سایت های اینترنتی و یا فروش استفاده کنید.

از معتبرترین و محبوبترین سایت ها در این زمینه سایت بلاکچین است. این سایت از سه ارز دیجیتال بیت کوین، اتریوم و بیت کوین کش پشتیبانی می کند و می توانید برای نگهداری دو ارز بیت کوین و بیت کوین کش برای کار با سایت کوین پات از آن استفاده کنید.

از سایت های دیگری که در این زمینه شناخته شده هستند، سایت Coin Payments است که از ده ها ارز دیجیتال پشتیبانی می کند. و از آن می توانید برای نگهداری هر پنج ارز مد نظر ما در سایت کوین پات که عبارتند از بیت کوین، بیت کوین کش، لایت کوین، داگ کوین و دش کوین، استفاده کنید. البته اخیرا دیگر این سایت را برای نگهداری ارز دیجیتال پیشنهاد نمی‌کنیم. دلیل آن  این است که این سایت برای افرادی که ساکن ایرانند اجازه باز کردن حساب نمی‌دهد.

اما برای جایگزینی سایت کوین‌پیمنت، کیف پول معتبر کوینومی بهترین جایگزین است. این کیف پول یک کیف پول آفلاین است و امنیت آن از کیف پول‌های آنلاین بیشتر است. این کیف پول از اکثر ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند و فقط کافی است که نرم‌افزار این کیف پول را بر اساس نوع سیستم‌عامل خود از سایت اصلی این کیف پول دانلود کنید و بر روی سیستم عامل خود نصب کنید.

پیشنهاد ما این است که برای نگهداری ارزهای دیجیتال بیت کوین و بیت کوین کش از کیف پول بلاکچین استفاده کنید و برای نگهداری ارزهای دیجیتال لایت کوین، داگ کوین و دش کوین از کیف پول کوینومی استفاده کنید. همچنین اگر تنها می‌خواهید با یک کیف پول، سر و کار داشته باشید می‌توانید از کیف پول کوینومی برای نگهداری همه ارزهای دیجیتال خود استفاده نمایید. البته برای ایمنی بیشتر سعی کنید همه تخم‌مرغ‌های خود را در یک سبد نزارید و حتی بیت‌کوین‌های خود را در 2 یا 3 کیف‌پول نگهداری کنید تا در صورت پیش آمدن مشکلی برای یک کیف پول همه بیت‌کوین‌های خود را از دست ندهید.

در هر صورت انتخاب با شماست و هر دو از کیف‌پول‌های پر استفاده در زمینه ارزهای دیجیتال هستند. اگر نخواستید و یا نتوانستید در این دو سایت حساب باز کنید، سایت کریپتونیتور هم برای این کار مناسب است. همچنین می توانید از سایت های دیگری که خودتان می شناسید و معتبر هم هستند، استفاده کنید.


برای ثبت نام و باز کردن حساب در سایت بلاکچین (Blockchain) اینجا را کلیک کنید.

برای ثبت نام و باز کردن حساب در سایت CoinPayments اینجا را کلیک کنید.

برای ثبت نام و باز کردن حساب در سایت Cryptonator اینجا را کلیک کنید.

برای دانلود نرم‌افزار کیف پول Coinomi اینجا را کلیک کنید.


4- در مرحله آخر اگر خواهان آن بودید که ارزهای دیجیتال خود را به دلار یا ریال تبدیل کنید، می توانید از طریق صرافی های معتبر اینترنتی این کار را انجام دهید. برای تبدیل ارزهای دیجیتال خود به دلار، باید یک حساب بانکی اینترنتی در یکی از سایت های پی پال، پی زا، پرفکت مانی و ... داشته باشید تا پول شما از سوی صرافی ها به این حساب شما واریز شود. برای تبدیل به ریال نیز تنها لازم است که یک حساب بانکی به همراه کارت بانکی آن را داشته باشید تا پول به کارت شما از سوی صرافی  واریز گردد.


نظرات 5 + ارسال نظر
فهیمه چهارشنبه 23 مرداد 1398 ساعت 13:43

سلام
وقتتون بخیر
میشه از سایت خود coinpot لینک دعوت برای دوستان فرستاد یا خیر؟ و چطور میشه این کار رو انجام داد؟

خیر، امکان نداره. باید لینک هر کدام از سایتها رو جدا بفرستید.

omidkiller دوشنبه 20 اسفند 1397 ساعت 21:59

سلام.من ی سوال داشتم کار کردن با مجموعه سایت های کویین فاست به صرفه تره یا کوین پات؟ اخه کویین فاست هر 2 دقیقه 25 ساتوشی میده در صورتی که مون بیت کوین هر ده دقیقه 3 ساتوشی میده!ممنون میشم جواب بدبن

مطمئنا کوین پات بهتره. توجه کنید که سایتهای متصل به کوین پات، سایتهای فاست ساده هستند که به شما با انجام یک کپتچا و یک کلیک، ساتوشی میده و کار با آن خیلی راحت هست، ولی سایتهای کویین فاست در واقع کارشون مربوط به کوتاه کردن لینک هست که باعث میشه برای هر Claim وقت بیشتری مصرف کنید و با صفحات تبلیغاتی زیادی روبرو شوید که کمی گیج کننده اند. سایتهای کویین فاست هم خوبند و میتونید در کنار کوین پات با آنها هم کار کنید چون ساتوشی خوبی نسبت به زمان پرداخت می کنند. برای دیدن دلایل برتر بودن کوین پات، به آدرس زیر بروید:
https://goo.gl/tuDNjg

amiri یکشنبه 12 اسفند 1397 ساعت 00:52

سلام و درود
من ماههاست ک در سایت کوین پات عضو هستم وروزانه دارم کار میکنم . 3 تا رفرال داشتم . شب گذشته یک نفر دیگه رو اضافه کردم اما متاسفانه سه تا رفرالم پرید و الان همون آخری رو ک دیشب اضافه کردم مونده .
میشه لطفا راهنماییم کنید ک باید چجوری برشون گردونم یا اصلا دلیل پریدنشون چی بود
اینطوری باشه دیگه جرات نمیکنم رفرال جدید بگیرم
منتظر پاسختون هستم
با تشکر

منظورتون از رفرال چیه؟ یعنی تعداد کل رفرالها یا رفرالهای فعال؟ و اینکه رفرالهای شما در کدام یکی از سایتها؟

امید شنبه 27 بهمن 1397 ساعت 08:16

سلام،
بابت راهنمایی خوبتان خیلی ممنون در سایت که معرفی کردید عضو شدم فقط چند تا سوال داشتم کیف پول اصلی شما جهت واریز انتخاب کردید میخواستم از لحاظ امنیت بهتر باشه شما در این زمینه تجربه دارید.
بعد راست میگن کوین پیمنت معتبر نیست.
در خصوص بلاکچین اگر بعضی اوقات با IP ایران و در زمان فیلتر IP آلمان وارد شویم اشکال ندارد.
جهت ورود به این سایت مورد ندارد صبح از موبایل و اینترنت همراه و شب از موبایل یا کامپیوتر و اینترنت تلفن ثابت استفاده کنیم اکانت مسدود نمیشه.
در صورت که Vpn معتبر میشناسید لطفا میشه به ایمیل ارسال کنید خیلی دنبالش هستم و vpn رایگان دارم اگه اشکال ندارد از همین استفاده کنم شرمنده سوالات زیاد شد زیاد در این زمینه اطلاعات ندارم و تازه وارد شدم.

خواهش میکنم.
بهترین کیف پول برای بیت کوین و بیت کوین کش بلاکچین است. برای ارزهای دیگر هم میتونید از سایت کوین پیمنت استفاده کنید. تا به حال مورد منفی در مورد این سایت ندیدم و اینکه چند ساله داره کار میکنه. از کیف پول های معتبر دیگه که تعدادشون کمم نیست، هم میتونی استفاده کنی. در کل معتبرترین کیف پول برای هر ارزی، کیف پول سایت اصلی آن کوین میباشد.
بهتر است که همیشه با یک آ.ی.پ.ی به بلاکچین وارد شوی ولی تا بحال ندیدم به خاطر این موردی که شما گفتی اکانتی رو مسدود کنه. کلا سعی کنید در مواقع ضروری وارد اکانتتان شوید.

محمود جمعه 19 بهمن 1397 ساعت 20:19

سلام من از ایران هستم، آیا سایت coinpot به کیف پولی مثل coinomi یا btc.com هم مستقیم واریزی داره؟ چون توی لیست پرداختیهاشون فقط پرداختی برای blockchin زدن ولی من دو تا برداشت تا حالا به دو تا کیف پولم زدم و ایمیل تأییدشم برام اومده ولی تو کیف پولم چیزی نیست! لطفا راهنمائیم کنید. با تشکر

کوین پات به هر کیف پولی که باشه، پرداخت داره. مهم اینه که موقع برداشت یک آدرس کیف پول اصلی داشته باشی و در فرم برداشت وارد کنی. هیچ جا نزده فقط برای بلاکچین واریز داره. فقط اینکه در قسمت انتخاب روش پرداخت (Withdrawal method)، واریز به Wallet که اولین گزینه در بین گزینه های دیگر است، انتخاب شده باشه. این قسمت را اگر تا بحال تغییر نداده اید به طور پیش فرض بر روی پرداخت به والت خواهد بود.
ایمیل ارسال شده باید از طرف شما تایید بشه و سپس سایت مبلغ را به حسابتان واریز می کنه. در لیست تراکنش های کوین پات برید و تراکنش مربوط به برداشتتان را پیدا کنید. اگر در آنجا کلمه completed را به جای کلمه pending نوشته باشه، یعنی پرداخت از طرف سایت کوین پات صورت گرفته و علت را باید از طرف سایت کیف پولتان جویا شوید. در همان رسید پرداخت، اگر روی آن کلیک کنید میتوانید وضعیت پرداخت را پیگیری کنید.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.