کسب درآمد از کوین پات

کسب درآمد از کوین پات

کسب بیت کوین، لایت کوین، داگ کوین، دش، بیت کوین کش با کوین پات
کسب درآمد از کوین پات

کسب درآمد از کوین پات

کسب بیت کوین، لایت کوین، داگ کوین، دش، بیت کوین کش با کوین پات

رفع مشکل کاربران

دوستان اگر کسانی در زمینه برداشت دچار مشکل شده و در ارزی خاص به حد نصاب برداشت نرسیده‌اند، یک راه اینست که اگر ارز دیگری همچنان در حساب کوین پات خود دارند، مقداری از آن را به ارز دیجیتال مورد نظر تبدیل کرده تا مقدار آن ارز به حد نصاب برداشت برای آن ارز برسد. لطفا سوال‌های خود را در قسمت نظرات بپرسید تا راحت‌تر و سریعتر بتوان پاسخ داد و دیگرانی هم که همان مشکل را دارند، بتوانند از آن استفاده کنند.

نظرات 1 + ارسال نظر
نرگس سه‌شنبه 21 بهمن 1399 ساعت 23:38

سلام من قبل از بسته شدن پیج بیت دش و دج ...۳تای دیگه توکن هامو تبدیل به بیت کویین کردم و لیتک کیف پول نولیتکس رو فرستادم ولی پولی به حسابم نیامده به پشتیبانی نوبیتکس ایمیل زدم جوتب درستی نگرفتم شما میتونید کمکم کنید

سلام. شما پس از تاریخ پایان کار سایت‌های فاست در 31 ژانویه میتوانید موجودی خود در سایت کوین‌پات را تا تاریخ 28 فوریه تبدیل یا برداشت کنید. نمیدونم منظور شما از قبل بسته شدن پیج چیه؟ منظور شما از لینک کیف پول چیه؟ اگر منظور همون آدرس حساب شماست که در صورت نیامدن پول به حساب، ابتدا در سایت کوین‌پات و در قسمت بیت‌کوین، رسید پرداخت پول رو ببینید در چه وضعیتی هست. اگر بر روی حالت انتظار هست که باید منتظر بمونید. اگر پرداخت شده، باید آدرس حسابتون رو بررسی کنید که آیا مطابق استانداردهای کوین‌پات بوده یا نه. برای فهمیدن این موضوع، به هنگام وارد کردن آدرس در فرم برداشت ببینید که آدرس رو قبول میکنه و به رنگ سبز درمیاد و یا میگه استاندارد نیست و زرد میشه.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.