کسب درآمد از کوین پات

کسب درآمد از کوین پات

کسب بیت کوین، لایت کوین، داگ کوین، دش، بیت کوین کش با کوین پات
کسب درآمد از کوین پات

کسب درآمد از کوین پات

کسب بیت کوین، لایت کوین، داگ کوین، دش، بیت کوین کش با کوین پات

طریقه ساخت آدرس حساب در کیف پول های اینترنتی برای ارزهای دیجیتال

از آنجایی که پیدا کردن آدرس حساب برای کسانی که تازه در یک سایت، حساب کیف پولی را باز می کنند، کمی گیج کننده است و دوستان برای دادن آدرس حساب خود به سایت ها و یا افراد مشکل پیدا می کنند، در این پست قصد دارم تا طریقه ساخت آدرس حساب برای ارزهای دیجیتال را به طور خیلی مختصر بیان کنم. چون از سوی دوستان زیادی در این مورد سوال شده بود که گفته بودند چگونه باید آدرس حساب مان را در کیف پول خودمان پیدا کنیم. در اینجا روش ساخت آدرس حساب برای سایت های بلاکچین، کوین پیمنت و لایت والت را قرار می دهم. 

 

روش ساخت آدرس حساب در بلاکچین (Blockchain)

در بلاکچین ساختن آدرس حساب بسیار راحت است. شما باید در همان صفحه اصلی کاربری خود، بر روی ارز موردنظر کلیک کنید. یعنی باید بر روی ارز دیجیتالی که می خواهید آدرس حساب برای آن بسازید، در سمت چپ صفحه کاربری خود کلیک کنید. شما می توانید از میان سه ارز دیجیتال بیت کوین، اتریوم و بیت کوین کش یکی را انتخاب کنید که در اینجا ما بیت کوین را انتخاب کرده ایم.


پس از اینکه ارز مورد نظر را انتخاب کردید، در همان صفحه اصلی و در بالای تصویر بر روی Request کلیک کنید تا آدرس ساخته شود.

بعد از ساخته شدن آدرس جدید، شما می توانید آن را در همان جا کپی کرده و در هر جایی که خواستید، وارد کنید. در بلاکچین در صورتی که یک بار از آدرسی که دارید، استفاده شده باشد، یعنی به آدرس حسابتان حداقل یک بار مبلغی واریز شده باشد، در دفعه بعدی که همین مراحل را انجام دهید، یک آدرس جدید به شما می دهد.

 

روش ساخت آدرس در سایت کوین پیمنت (CoinPayments)

در سایت کوین پیمنت شما باید در همان صفحه اصلی کاربری خود و در بالای صفحه بر روی Your Wallet کلیک کنید.



سپس در صفحه ای که باز می شود، می توانید لیست تمام کوین ها و توکن ها را ببینید. در میان آنها به دنبال ارز دیجیتال مورد نظر خود بگردید. به طور مثال در اینجا ما می خواهیم برای ارز دیجیتال داگ کوین آدرس بسازیم. در لیست و در قسمتی که ارزها با حرف D شروع می شوند، آن را پیدا می کنیم. سپس همانند تصویر زیر، بر روی مستطیل سبز رنگی که درست مقابل نام ارز مورد نظر قرار دارد و بر روی آن Options نوشته شده است، کلیک می کنیم.



سپس لیستی مانند شکل زیر باز می شود که شما باید بر روی اولین سطر یعنی Deposit / Receive کلیک کنید.



در صفحه ای که باز می شود نیز باز مانند تصویر زیر بر روی مستطیل سبز رنگ یا Add New Deposit Address کلیک کنید تا آدرس حساب ساخته شود.



حال می توانید از این آدرس برای کار در سایت هایی که ارز دیجیتال داگ کوین پرداخت می کنند، استفاده کنید. برای بقیه ارزهای دیجیتال هم به همین طریق عمل کنید.

 

روش ساختن آدرس در سایت لایت والت (Litevault)

این سایت، همان طور که از نامش پیداست، کیف پول مخصوص ارز دیجیتال لایت کوین است و برای ساختن آدرس، مانند تصویر زیر عمل کنید. در همان صفحه اصلی کاربری خود و در قسمت Receive (Manage Addresses) در پایین صفحه بر روی مستطیل Generate new Address کلیک کنید تا آدرس جدید را به شما بدهد و از آن در سایت هایی که لایت کوین پرداخت می کنند، استفاده کنید.


شکل 1


شکل 2 - فقط قسمت پایین صفحه


منبع: سایت کمک درآمد اینترنتی، آموزش ساختن آدرس حساب در سایت های بلاکچین، کوین پیمنت و لایت والت


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.