کسب درآمد از کوین پات

کسب درآمد از کوین پات

کسب بیت کوین، لایت کوین، داگ کوین، دش، بیت کوین کش با کوین پات
کسب درآمد از کوین پات

کسب درآمد از کوین پات

کسب بیت کوین، لایت کوین، داگ کوین، دش، بیت کوین کش با کوین پات

جوایز و پاداش ها



در تمام سایت هایی که در وبلاگ معرفی شده است، قسمتی به عنوان جایزه و پاداش نیز بر اساس عملکرد شما اختصاص یافته است. این مورد به خصوص در مورد سایت های مجموعه مون که شامل پنج سایت مون بیت کوین، مون لایت کوین، مون داگ کوین، مون دش و مون کش می باشد، بیشتر در نظر گرفته شده است.  

 

مجموعه سایت های Moon جوایز و پاداش هایی را به همراه هر بار Claim کردن به شما می پردازند که به شرح ذیل هستند:


Daily loyalty Bonus: نکته ای که باید درباره 5 تا سایت Moon خدمت شما بگویم این است که در هر یک از این سایتها قسمتی در نظر گرفته شده به نام Daily loyalty Bonus (یا به عبارتی پاداش وفاداری روزانه) و به این ترتیب است که شما به ازای هر روزی که در این سایت ها بر روی Claim کلیک کنید، یک درصد به Daily loyalty Bonus شما اضافه می شود. این، یک درصد مبلغی خواهد بود که در هر بار Claim کردن می گیرید و بصورت مازاد و به عنوان جایزه بر روی مبلغی که می گیرید، اضافه می گردد. برای اینکار شما باید روزانه حداقل یکبار بر روی Claim کلیک کنید تا در روز بعد یک درصد دیگر به آن اضافه شود. یعنی روز اول یک درصد روز دوم دو درصد و ... . با این حساب شما در عرض 100 روز، دو برابر هر مبلغی که تا بحال بدست می آوردید را خواهید گرفت. بطور مثال اگر در سایت Moon Bitcoin به هنگام کلیک کردن، عدد 10 ساتوشی را نوشته باشد در صورتی که 80 درصد Daily loyalty Bonus داشته باشید با کلیک کردن، بجای 10 ساتوشی، 18 ساتوشی (8+10) به شما اضافه می شود. 8 تای اضافه همان Daily loyalty Bonus است. این فقط در صورتی است که روزانه حداقل یکبار عمل کلیک کردن بر روی Claim را انجام دهید. در صورتی که یک روز این کار را انجام ندهید در صد شما به صفر برگردانده می شود و دوباره باید برای گرفتن این جایزه، روز به روز با کلیک کردن، یک درصد و یک درصد به آن اضافه کنید. این نکته در مورد هر چهار سایت Moon Dash, Moon Dogecoin, Moon Litecoin, Moon Bitcoin صدق می کند.

Referral Bonus: این جایزه همانطور که از نامش پیداست مربوط به زیر مجموعه های شما می باشد و به امتیاز شما در هر بار کلیک بر روی Claim اضافه میگردد. این مقدار به ازای هر زیر مجموعه فعال شما، 1 درصد (نهایتا تا 100 درصد) است. زیر مجموعه فعال به زیر مجموعه ای گفته می شود که حداقل در 72 ساعت یا 3 روز گذشته حداقل یکبار بر روی Claim کلیک کرده باشد.

Offer Bonus: این جایزه بسته به انجام دادن Offerها یا نظر سنجی ها به شما تعلق میگیرد. شما به ازای هر Offer یا نظر سنجی ای که در 30 روز گذشته انجام داده اید، 5 درصد ( نهایتا تا 100 درصد) پاداش می گیرید. این مبلغ هر دفعه با کلیک کردن بر روی Claim بصورت مازاد به شما تعلق میگیرد. این مبلغ علاوه بر مبلغی است که به خاطر انجام دادن Offerها یا نظر سنجی ها در همان لحظه دریافت میکنید.

Mystery Bonus: این جایزه ماهیت اسرار آمیز دارد و به جز خود مدیر سایت کسی از ماهیت این جایزه و اینکه این درصد ها بر چه اساسی در نظر گرفته می شود، چیزی نمی داند. این جایزه نیز می تواند از 1 تا 100 درصد مبلغ دریافتی شما در هر Claim باشد.

Mining Bonus: این جایزه یا پاداش مربوط به قسمت Mining یا استخراج سایت است که میزان آن از 1 تا 100 درصد است و میزان آن بستگی به میزان بکار گرفته شده از CPU شما در حین عمل استخراج دارد. شما میتوانید در تنظیمات آن میزان بکار گیری CPU را انتخاب کنید.

البته در بین موارد بالا Offer Bonus و Mining Bonus مخصوص سایت Moon Bitcoin هستند. ولی بقیه در تمامی 5 سایت Moon مشترک هستند.

پس می بینید که با کار با این سایت ها امکان دارد شما حتی تا چند برابر مبلغ هر Claim در هر بار کلیک کردن بر روی آن دریافت کنید.



جوایز و پاداش سایت Bonus Bitcoin:

این سایت هر روز به اندازه 5 درصد از میزان ساتوشی که شما در سه روز گذشته (72 ساعت گذشته) در این سایت بدست آورده باشید را در پایان روز به موجودی شما به عنوان جایزه اضافه می کند. برای اینکه این 5 درصد هر روز به شما تعلق گیرد باید حتما در روز قبل آن یکبار در سایت Claim کرده باشید. به عبارتی در این سایت برای گرفتن این جایزه باید روزی یکبار حداقل بر روی Claim کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.